Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimization of EGR system and water injection for gasoline engine
Kertész, Tibor ; Svída, David (oponent) ; Bazala, Jiří (vedoucí práce)
The focus in this master’s thesis is on proving effects of exhaust gas recirculation and water injection. Thermodynamic simulations were made in software GT-Power. There were tried different settings of systems and were observed impacts on a naturally aspirated engine. Results were compared with the engine without these systems.
Výfukové potrubí pro motor o objemu 600 ccm
Řezáč, Vojtěch ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se zabývám vlivem výfukových tlumičů na parametry motoru motocyklu Yamaha FZ6 Fazer. Zaměřuji se především na efektivní výkon, točivý moment, objemovou plnící účinnost, střední efektivní tlak a měrnou spotřebu paliva. Tyto hodnoty budu jsem získal ze simulací v příslušném software. Tyto parametry porovnávám u motoru se sériovou koncovkou, s upravenou koncovkou společnosti Devil s katalyzátorem a poté bez katalyzátoru. Výsledkem práce je zhodnocení těchto nasimulovaných parametrů pro řidiče vyznávající cestovní anebo sportovní styl jízdy.
Optimization of EGR system and water injection for gasoline engine
Kertész, Tibor ; Svída, David (oponent) ; Bazala, Jiří (vedoucí práce)
The focus in this master’s thesis is on proving effects of exhaust gas recirculation and water injection. Thermodynamic simulations were made in software GT-Power. There were tried different settings of systems and were observed impacts on a naturally aspirated engine. Results were compared with the engine without these systems.
Výfukové potrubí pro motor o objemu 600 ccm
Řezáč, Vojtěch ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se zabývám vlivem výfukových tlumičů na parametry motoru motocyklu Yamaha FZ6 Fazer. Zaměřuji se především na efektivní výkon, točivý moment, objemovou plnící účinnost, střední efektivní tlak a měrnou spotřebu paliva. Tyto hodnoty budu jsem získal ze simulací v příslušném software. Tyto parametry porovnávám u motoru se sériovou koncovkou, s upravenou koncovkou společnosti Devil s katalyzátorem a poté bez katalyzátoru. Výsledkem práce je zhodnocení těchto nasimulovaných parametrů pro řidiče vyznávající cestovní anebo sportovní styl jízdy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.